well if that's the case.. now what?


Halvvägs till 40.
halvvääääägs till 40!


mormor pratar om att jag är hennes enda chans till att hon ska få se ett drömbröllop innan hon dör.
HON HAR 5 FLICKEBARNBARN.
Ja jag är singel, jag har ingen aning om vad jag vill jobba med, men det enda jag har i tankarna är resa. Jag drömmer om att gifta mig 12/12-2012 (sista magiska datumet, nästa blir 3001-01.01 och då är jag antagligen stendöd+ nathalies födelsedag) och skaffa 12 barn. så jag borde ha villa och allt redo nu.

hmm jag tror jag behöver nya drömmar och framtidsplaner.. . får börjar tänka om redan imorgon tror jag.

nu ska jag laga middag;klyftpotatis och fläskkotletter. Lyxmat i denna lägenhet. Sedan blir det första godisinhandeln på en hel vecka! okej 5 dagar. Och kvällen avslutas med en utgång på enda stället vi kan gå på; ricks

Take Care:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0