Seperate my rights from wrongs


Nej nu ger jag upp, alkoholen har gått ur kroppen och gjort sitt. 
uppenbarligen alldeles för mycket än så. Dags för mig att lägga mig själv på hyllan ett tag, verkligen verkligen verkligen dags. annars lär jag ångra mig. Det här landet skulle ju vara mitt lilla ide att krypa ner och gömma mig i, fel hade jag även där!

Nej lite vin på det här, borda ha börjat om redan imorse, då jag hade sluppit denna bakfylla och ångest! Men det ska väl kännas att man lever! Har ju trots allt sovit 3h inatt och med tanke på att jag varit vaken sen 7 idag så lär dte inte bli några problem med att göra detsamma imorgon för att arbeta.

Kanske ska ta mig an att lähgaa upp lite trondheimbilder med snart, men det skjuter jag gärna på en dag till.
Nu är det min spegeltid, så dags försöka göra någonting åt mitt slappa ansikte!
Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0