until you're not messed up


IDAG SKA JAG ÅKA HEM! yäyäyäyä!
gårdagen blev stenhård, jag är ju trots allt inte på jobbet idag. vilken kväll, katastrofkväll.
men morgonen är om möjligt värre. pyttipanna över hela golvet. VI ÅT ETT KILO PYTTIPANNA IGÅR!
ETT KILO! gammalt rödvin, bottenslask ur tunnan, brandlarm, hyresvärd, grannar, 3 vinflaskor på krogen, gratis inträde, utjagad 1h efter stängning.. ja vilken jäkla kväll.

jag som trodde jag inte någon skam kvar i kroppen. men det är väl kanske därför såna saker som igår, haha!
nu blir det bunnischoklad och läskeblask, det är vi verkligen värd efter allt detta. 

ska bli skönt att lämna trondheim ett tag kan jag lova!

nej snart slår nog baksmällan till så jag ska nog se till att förbereda mig.

take care!

 

Kommentarer
Postat av: n

jag gillart!

2010-03-26 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0