let slip an opportunity


mycket att göra igår när vi kom hit, bära möbler, packa in allt och städa.
Slutade med att vi glömde micron i bilen så vi är microlösa ialf en månad till!

Hela min dag har varit tragglig. Böka runt med hyresbetalningen. Har ingen norsk bank än och allt bara krånglar.
Även gått igenom den enorma räkningshög som jag fick med mig ifrån sverige.
Tur kylen är proppfylld så vi inte behöver köpa mat denna månad ialf. Tack mamsen!

Försökte få¨till internet med, var återigen tvungen att inkalla henriks hjälp eftersom jag är helt hjärndöd på den fronten. men visade sig att vi saknade en sladd. Får införskaffa den imorgon. Vore ju skönt med internet över 10minuters intervaller. Och slippa sitta en i taget :P

Nu är jag värd en lång varmdusch, myskläder och resterande tid av dagen i soffan framför tvn. oh vad jag saknat dem; SOFFAN O TVN. mmmmmm! sen somnar jag förhoppningsvis inom 3h. 4 månader kommer att blåsa bort med vinden om jag sover 10-11 h om dagen, ialf nu medans jag har deltid :P

Take care :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är kul att du sover bort all tid för din kompis här.. hon känner sig väldigt alone

2010-03-01 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0