Hela världen är så underbar.


Nu ska jag ta mig an och skriva ett långt och onödigt inlägg. Bara för er 43 som orkar kolla varje dag och se att jag är för lat för att uppdatera.

Är fortfarande kvar på samma skola, nästa vecka detsamma. Dock har jag fått andra arbetsuppgifter. Organiserar nu lunch åt skolor, dagis och sjukhem som ligger inom samma område. Mysigt att få äta frukost med dagisbarn varje morgon. Har en favoritkille där på 4 år som förföljer mig konstant. jag förstår inte ett ord av vad han säger och vice versa. men usch vilken söt unge.

Andra fördelar är att jag får köra bil hela dagarna, så jag kanske slipper ta om körkortet på nytt när jag kommer hem och ändå är billös. Och jag får gratis äpplen. varje dag. äpplen ger mig magont och jag hatar ljudet av att bita i det, men likt förbannat blir det minst 5 om dagen.

Annars har jag inte så mycket att se fram emot pådagarna. Att möt mina 2 enda arbetskamrater ismael urturk från turkiet och serge ifrån kongo. vi har otroligt mycket gemensamt

Försökte skaffa mig en ovana då alla på jobbet röker och dricker kaffe, jag gick hårt in för att lära mig dricka te. Har försökt förut utan lycka, och likaså nu. JAG HATAR LUKTEN AV EN ANVÄND TEPÅSE. där har vi felet. Därför överanvänder jag istället handkräm. det är min ovana att roa mig med i rökpauser.

Fick inte extrajobbet som sökte. Uppenbarligen är hela Sundsvall här och jag känner inte ens någon som känner någon som är här. Sundsvall är det nya trondheim sägs det.

Var på utbildning igår på Rosenborgs arenan, första matchen är nu på måndag och det ska lbi riktigt roligt. Det beräknas komma 19 000 åskådare!

Idag har vi unnat oss världens billigaste pizza, gott. även världens billigaste chokladburk fick följa med hem till min hemmakväll. Nathalie ska jobba ikväll med, men imorgon är hon ledig vilket ska bli otroligt roligt.
Och jaa, räknar med att få åka hem kanske hela påskveckan, vilket vore superkul :)
 
Annars händer det inte så mycket, hyresvärden vill slänga ut oss och vi ska jobba på en Kizz konstert i juni.
Hoppas allt är bra därhemma i Sverige, miss you a lot!

GRATTIS I EFTERSKOTT ANNA! satt just och tittade tillbaka på sommarens och höstens bilder. Här kommer ett fåtal stunder tillägnat anna,umeå; vi saknar dig här i i trondheim






umeå och förfester vi inte kommer återuppleva!
kanske dags att organisera om lite bilder på datorn ser jag. Och ladda upp ett trondheim album tror jag. Söndagens projekt.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååh gullbabe :):) tack! ni är alltid välkomna till mi casa ;)

2010-03-20 @ 17:00:03
Postat av: Isabelle

1. tack för ett långt och bra inlägg.

2. vaddå ta om körkortet??

3. hoppas ni inte blir utslängda.

4. KRAM

2010-03-20 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0