Bara för dig Isabelle!


hih :)
Trodde jag skulle behöva ta om körkortet när jag flyttar hem (26juni, snart!) eftersom jag inte kört bil på ett halvår. men nu slipper jag eftersom jag får daglig träning på jobbet ;p

Vi blev inte utslängda, men om de andra svenska tjejerna bor kvar så måste vi betala dubbel hyra, vilket vi vägrar. så de fick 1 vecka på sig att flytta ut och vi har egentligen 3 månaders uppsägningstid, men vi kan få flytta ut om lite över en månad då lä'genheten är väldigt attraktiv och han lätt hittar nån ny som vill bo här.
Vi överväger att leta reda på en husvagn och sälja möblerna vi tog hit, heh. lite svårt att hitta nån som vill hyra ut boende för 1½ månad :P

Men kommer ialf hem till påsken och då måste vi ses :D Läser dagligen, eller ja minst 2ggr/dag i din blogg och ser att du får jobba mycket, Kul :) men när du väl är ledig något nu under påsken så jag paxar dig, heh :)



Vi ses snart! Kram :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ett inlägg bara för mig, vilken egoboost jag fick! vad kul att det går bra för er där nere och kul att du kommer hem snart =) ses till påsk

2010-03-25 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0