Would I take it all back?


Jag har just förflyttats 5 år tillbaka i tiden.
då jag var 15, bodde hemma, sommarjobbade på surströmmingen och spenderade nätterna mest hos mormor i söreberge. Har haft en enorm deja vú dag med fiskarna ute på tynderö. and 4 more days to go..

aja gör väl lite nytta ialf. dock så tröstshoppade jag igår i ren ångest av att jag skulle börja jobba, så ja. jag går inte så mycket plus. men  man håller sig sysselsatt.

ska bege mig in till stan för att göra ett nytt pass, är mycket sugen på att dra iväg snarast med ska försöka hålla mig till september.

dags för middag, mormors fisk. det sista jag vill stoppa i min mun efter en sån här dag!

takecare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0