When Time is all I've got

När inga arbetsannonser läggs ut, och man gruvar sig för att lämna rummet gör man detta.

1. Hur ser din drömkille/tjej ut, om det bara gäller utseendet?
Grekisk Gud. Lång mörkhårig brunögd. klassiker?

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Nej

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Nathalie Johansson, dygnet runt :)

4. Hur lång är du?
164,5 centimeter

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Min stora kärlek, igårkväll

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
"Hur är det i Norge Frida?hunnit fixat med lägenhet och trivs du där? :)"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Neither

9. När såg du senast din mamma?
Måndag innan jag åkte! 20:45 då bussen gick :P

10. Icke godkänt i något ämne?
Absolut inte

11. Mvg i något?
Givetvis

12. När vaknade du idag?
efter 9

13. Vilken är din favoritplats?
mm easy one. Havet :)

14. Vilken plats föredrar du minst?
Allt under jord, källare och gruvor

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
I vuxenlivet med man, barn, hus och hund. Men fortfarande lika barnslig annars vill jag inte

16. Hur stor är din säng?
Nuvarande? haha 90s på sin höjd

17. Vad sover du i?
rosa pjamasbyxor, vitt linne

18. Hur många kuddar har du i sängen?
1, som ligger på golvet varje morgon!

19. Var har du bott/bor?
Ljustorp, Söråker, Sundsvall, Timrå, Trondheim

20. Tycker du om kinamat?
Japp

21. Tycker du om kaffe?
Inte ens om jag försöker

22. Vad dricker du helst till frukost?
Juice, gärna med extra fruktkött

23. Kan du spela poker?
Vet hur man gör ja, bra nej

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
2

25. Vill du ha barn?
Många

26. Kan du några andra språk än svenska?
hah, som i cvn; engelska spanska norska. Mycket begränsat dock..

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, men det står på attgöralistan

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

29. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor och nöje. Allt som roar mig

30. Är du cool?
Nej nejnej

31. Kan du rulla med tungan?
Kanske, eller beror på vem som dömer.

33. Vad har du för ringsignal?
Bra påmindes just om att jag skulle byta.
Från Gabrielle-out of reach
Till Strata- Stay Young

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte jag, men mamma har nog något undansparat

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Nathalies kamera

36. Kan du byta olja på bilen?
Med lite hjälp så

37. Vilken var den senaste boken du läste?
Körkortsteorin? nej jag läste i protugal, minns inga namn men tjejböcker.

38. Dansar du i bilen?
Självklart :D

39. När var du i kyrkan senast?
Längesedan, men ska nog dit i veckan och kolla på Trondheims enorma kyrka!

40. Har du någon piercing?
Nej, allergisk!

41. Har du någon tatuering?
Nej, men det skall nog bli en pytteliten hemlis tatuering..

42. Har du pojkvän/flickvän?
Nej

43. Bästa stället att bli kysst på?
Halsen

44. Vad tycker du om tandläkaren?
Ja, inget illa. Mina tänder hade ju kunnat sett mycket värre ut så!

45. Vad händer nu?
Publicera inlägg sedan mot köket för havregrynsgröt och ett glas vatten. lyx

Take care:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0