You're a lier, you're a cheater, you're a fool


less på julshopping. Även om det blev mest saker till mig. Idag med!
Jobbigt att fokusera på alla andra när man går i butiker och ser en massa fint man vill ha. eller rättare sagt behöver.
Julklappsinslagning, förhoppningsvis det sista, sedan julpyntning.
Tidig kväll då jag har mycket på schemat imorgon.

Inte sovit en blund inatt, såg just att det var fullmåne igårnatt. Inte haft en tanke på det innan förrän min pappa sa att det är därför jag sover dåligt. måste googla det där om ingen tänker förklara det för mig. Mystik på hög nivå.



never let the fear of streaking out keep you from playing the game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0