You just want to hear a catch of my breath


Åh vad mycket det blev att göra idag!
Sömnlösa nätter gör att jag måste sova på dagarna. Vilket gör att jag är vaken på nätterna. Tydligen går det inte längre att sova bort båda..
Inatt vid halv 1 gav jag upp. Kokade ägg, potatis och kollade igenom mitt återståeende matförråd. hann även med en tacogryta och en dusch innan jag försökte sova igen.
Men det gick inte. dödstrött efterjobbet somnar på en gång. Superpigg hela nätterna. Nu har jag ialf internet igen!

Eftersom det är så få dagar kvar så tänker jag inte orka lägga om min dygnsrytm. Middag till frukost ikväll med mina saknade restaurangvänner. längtar

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0