You cast no shadow


Lyssnar nu på mitt 3e brandalarm på dagen. någon tryckte fel på sjukhemmet, brandövning på skolan och nu något spånhuvud som säkert bränt pizzan i ugnen.  I vårt hem här är det nämligen ALLTID en fryspizza i ugnen. Norges nationalrätt, grandiosa.

Ah nu väntas 3 utgångar, tors-fre-lör sen fyller Nathalie 20 på söndag. Vilken helg att se fram emot!
Tänkte därför fräscha upp min vinterglåmiga hy med en nyinförskaffad brunutansolkräm.
Som vanligt när jag ska smörja in mig så är tålamodet inte det bästa och kläderna åker på och jag dyker ned i sängen. Det får jag ångra idag.

Skrattade rejält när jag såg mig i spegeln imorse, behöver jag säga att jag smorde in ansiktet med?
Jag har ialf visat mig på jobb och fått skämmas ihjäl. Nu har jag nästan skrubbat skinnet av mig.
Jag önskar att jag åtminstone hade smink att täcka det med, allt är slut!
Men bara att acceptera min nuvarande look och fortsätta tycka att det här måste vara en av de pinsammaste dagarna på länge.



NO STREAKS.
men effekten är ju bra. och den sitter också. hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0