Still to young to fail


Trött, illamående och allmänt sliten.
hunnit med 2 tuppisar, julbord och birsta idag. dock vägrade jag kliva ur bilen så som jag såg ut. ser ut.
får fortrfarande flashbacks ifrån gårdagen. kommer svagt ihåg några av de jag pratade med. men inte vad jag sagt. vet även att jag har bokat upp mig hela veckan. men inte med vad eller vem. ni som vet jan ju höra av er om ni vet något.

måste ta itu med packandet snart. det har just slagit mig. jag ska backpacka i 3 månader och det är 15 dagar kvar till avresa. 15!!!!!!!!!!!!!!!!

oherreguuuuuuuuuuuuud vad jag ligger efter i planeringen. inte mycket verkstad av denna fröken idag. nu film nr 4. fortfarande inne på ultratjejiga kärleksfilmer. 
hoppas syster kommer hem snart så hon kan försöka få mig att se något annat. 

hemmadag imorgon. då ska jag hinna med massor! skaskaska.

nej djupare ner i chokladasken kan jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0