Make you put your hands up


återigen, svensk måste vara det bästa!
Klarat mig undan illamåendet idag. vet inte om det är pga att jag faktiskt varit utomhus 3 timmar och rört på mig eller bara det att jag började dricka innan middagstid? I vilket fall så känns det bra även om jag är så sliten att det inte ens går att dölja.
Men mina örhängen är iallafall fantastiska.

Inatt fyller nathalie 20 år. ÄNTLIGEN!!! inte en krog i Trondheim har åldersgräns under 20, (om det inte är torsdag) i vilker fall så lär vi ju fuska yttligare en kväll, men gratis är gott har jag hört
så jävla gott.
Det kommer firas rejält. Känner jag mig själv rätt så kommer jag väl berätta det för alla och den svenska gratulationssången kommer bli utnött. eller den norska.

dags att ta itu med utseendet, ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0