Like a flower waiting to bloom


Världens klumpigaste tjej. Igår rullade jag ner för 2 trappor. Var säker på att jag brutit lårbenshalsen imorse när jag vaknade. Så gammal och päcklig känner jag mig.
Men ett blåmärke och bula i samma storlek som min hand hade jag iallafall ordnat.

Nu har Nathalie åkt tillbaka till Sverige och mitt lilla rum har aldrig känts större. Inte heller sängen!
Jag reser hem lördagmorgon. Så har 5 dagar av arbete kvar. Det kommer kännas som de 5 längsta dagarna någonsin. Men trots det så ska det bli skönt med vardag.
det har varit en mycket intensiv helg. en fantastisk helg :)

nu blir det love actually och sen läggdags. älskar den filmen!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0