I'm on the wrong side of a parallel universe


Skönt. Kliva upp ur sin egen säng, spendera en heldag på landet och sedan få gå och lägga sig i ro igen.
Stillsamt. Har nog inte hänt sen i somras. Och då spenderade jag inte heller många dgar härhemma.

Har slagit in julklappar, promenerat med söthunden och sett på sagofilmer. Tecknat & Prinsessfilmer, precis som man ska göra i min ålder. 

imorgon kommer bli en låååååååååååång dag med shopping. lika bra att förbereda mitt sparkonto för en smäll.. och mamma börjar klockan 6, uppstigning 5.  superlång dag, alltså.

Har ialf beställt en klänning. eller ja faktiskt 3, så får vi se vilken som duger:)

JAG LÄNGTAR TILL HELGEN. mysiga mysiga jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0