I shift shades just to hide


10 DAGAR, 10 dagar kvar av min vistelse i grannlandet. 10 frysande dagar av arbete.
åh vad jag längtar tills jag är klar.

inhandlat en del till julstämningen såsom julklappar och mat, så min packning är över det vanliga. 
Jag är så tacksam över de fina människor jag fått lära känna här i Norge + alla jobberbjudanden jag fått. Och jag älskar att köpa julklappar. 
Dock får mina armar lida för det då jag ska lyckas bära med mig allt.

mitt trådlösa nätverk har även börjat fungera! efter mycket fipplande så tror jag det är i full funktion.

sen hittade jag ett nytt skitvin på systemet idag. ett sånt där ofattbart billigt att man bara måste prova. Jag menar det kan ju omöjligt smaka värre än något annat jag provat. (då jämför jag allt med midsommaraftonsrödvinet som någon köpte fel förra året, worst ever)

Zumbali 129:- 3 liter 13%



nu ska jag nog börja se hp, har ju några få tågtimmar till att döda..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är faktiskt rätt okej, full blir man iaf ;D

2010-12-07 @ 18:33:51
URL: http://abinitio.webblogg.se/
Postat av: roomie

2010-12-07 @ 19:49:13
Postat av: roomie

oh I LIKE!

2010-12-07 @ 19:49:44
Postat av: hanna

det ska tydligen vara gott!

2010-12-08 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0