20

nathalies fylleinlägg.. två fantastiska dagar med ägaren till bloggen och nu en tredje, AWSOME
om 3,5 h så fyller jag system, känns dock konstigt, har ju varit 20 sedan januari på norska leget typ hehe
vi är så otroligt peppad här i vårt lillaLILLA rum.. GILLAR NORGE GILLAR ATT FIRA MED BÄSTA BERGH ÖHLEN GILLAR ALLT NU!
Grattis till mig, hipp hipp hurra, nu ska ni äntligen få slippa köpa diverse drycker till mig!
PUSS & KRAM banan

och här kommer bilder som jag har på datorn och känner att de inte gör nytta, jag kan lika gärna bjuda på dem. det gör jag ju faktiskt inte så ofta.

 



















ja vilka flexare!
jag vill ha hårfärgen ifrån studenten. men inte prickarna. Min tunga måste vara den absolut kortaste i världen
många år och mycket har vi hunnit med. och mer ska det bli! mycket mer..

nu vill jag ta en tuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0