Hemma är inte där du bor, utan där de förstår dig


Såg just att mitt förra inlägg inte publicerats, allt går bra här. Jobb alla dagar denna vecka utom idag.
Solen är även på min sida, igår innan kampdags var det 35grader i solen.. ofattbart!

Adecco-kantinassistent och restaurangen blir det denna vecka i alla fall.

Boendet är acceptabelt, känns som om att jag bor med min mormor. 1700 frågor om var jag ska när jag kommer hem och vad jag gjort.  en månad står jag ut, sen får jag leta annat.

Nu ska jag kasta i mig lite frukost innan jag ska ner på byen och möta tjejerna. uppmöte dildoshopen löd smset.. spännande

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bestämt dig för att stanna längre nu?

2010-08-19 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0