This thing we've started


Övervägde lägga in lite bilder från helgens roligheter, men det får nog bli imorgon. Eller senare. tar sån tiiiid!
Ialf, kortfattat i ord; fredag bättre än lördag. synd Umeåanna inte var med då istället! heheheeh.

Fick åka hem tidigare ifrån jobbet, eller jaa, jobbade 1½h. HAR JU INGEN BIL så bussarna går 20, eller 22 och jag slutar ca21.

Imorgon blir det bogsering. ska vara i stan till 8 (betala parkering) sen rulla hem den, eller till service varfandennuska. skitbil. Nästa gång jag ska äga en, ska jag ha en bilmekaniker till granne och bästavän, nathalie ny utbildning till dig!

nu ska jag fortsätta kolla igenom alla serier i världen. från början till slut.
blir väl true blood nästa, eller smallville or scrubs..

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0