I always feel like somebody is watching me


jag vill se nya greysavsnittet men det funkar inte!!!!! aaarewh
Har varit på träning och prommis, rensa skallen genom promenad är väl kanske det bästa som finns.

Kom på idag att jag och Nathalie alltid planerar helgen som kommer på måndagen, haha. Helger är helt klart allt för sällan! Fredag blir det ut ialf, får se vad som blir av lördagen ..

Katten har varit dum, så hon sitter på balkongen, inget bra på tv förrän greys 21. avsnitt jag redan sett men vafan.
Imorgon jobbar jag morgon till halv 3, sedan ska jag träna dubbelpass med mamma o rub.
måste dra fram symaskinen där emellan med..


jag kommer aldrig bli som du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0