Clumsy in all infinity


Det är jag, klumpen.
Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, hittade 2 alvedon tappade en i vasken och den andra la jag bort och den återfanns aldrig. headache all day

Sen något jag alltid lyckas med. Jag förstår inte hur, man tycker ju att min kropp bör hinna uppfatta att det gör ont INNAN man skurit av en hel bit av tumfingertoppen. nejnej, det gör bara ont när man ser att den ligger på sidan av salladen man just skurit.
jag gillar att vara detaljrik. Så morgondagens sallad ör extra protinrik.

annars så skrek en alkis på jobbet;
FRÖÖÖKEN!!! KISSA I MIN MUGG ANNARS GÅR JAG INTE.
frida ignorerar
GÖR DET ANNARS TÄNKER JAG SITTA HÄR TILLS DU STÄNGER OCH DU FÅR BÄÄÄRA MIG UT
alkisens alkis flickvän blir skitsur för att han inte ville ha hennes kiss, så han fick jaga henne runt halva sörberge sedan.

Som grädde på moset så var en barnfamilj där ifrån träningen med. mm lovely
imorgon öppning sedan henrik :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0