astonished


Vem tror jag att jag är när jag ställer larm 11:01 morgonen efter en utgång, lite bättre än så känner jag väl migsjälv.
Vaknade 07:06, omöjligt att somna om, OMÖJLIGT.
Har haft världens konstigaste vakendrömmar sedan dess
En väldigt konstig ovh annorlunda morgon.
Jag hade en FÖRBEREDD vattenflaska i kylen (annars blir det alltid varmvatten ifr kranen, kallvatten paj)
Och en dusch!

känner knappt igen mig själv, så här bra brukar dte aldrig sluta.

Ångrar starkt att jag bytte bort morgonpasset till hockey rushen.
bra jobbat.

nu ska jag in till stan för å hämta kärran och väcka fredrik, sen väcka henrik.
Det är inte roligt att vara vaken själv

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0