You were a star when you started


Just satt upp en ljusslinga på min balkong :)
Har en korvisstamkund som uppenbarligen har mycket stor koll på min julpyntning!
Första året pyntade jag lite, nästan ingenting förra året. Men i år har jag så fruktansvärt mycket pynt (eftersom det är vad mina släktingar älskar att ge bort) så jag kände mig tvingad att ialf göra nåonting.

Dock hade denna slinga en instruktionsbok på 33 sidor. Men jag lyckades :D
Så nu ser man stjärnorna tindra när man kör förbi Timrå på e4! ialf de få gånger jag orkar slå på den..



Nu bör jag vara i säng redan, kommer sluta med att jag hetstvingar mig själv att sova. Aja på lördag får jag ialf sovmorgon I hope!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0