this night already feels like a memory


Man tror att ingen skall vara vaken vid 8 tiden en vardag bara för att det är helt ofattbart för en själv.
Men ute i verkligheten så går ju faktiskt folk i skolan och jobbar, jag har svårt att inse det!

Åkte in till stan, Brukar alltid vara världslång kö på um men jag var först :O vilket gjorde att jag sedan fick vänta 1h 45 min tills stan öppnade.
Gick och solade, somnade ganska gott. Blev sovande efter att solariet slutat även.. Mysig tjej :P
Fikade med natta och tog bussen hem.

Fick så många motorstopp igår när jag skulle ifrån jobbet med pappas jobbbil att jag skämdes. Hatar dieselbilar'!!
överväger bara därför att ta bussen idag..

Nu ska jag sy om urringningen på en klänning och springa ner med ett paket till posten.

Kramabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0