This is your song


börjar gilla min grannes mysiga låtar han spelar. Moulin Rouge.

Gårdagen var bra, otroligt lång! Jag hade trots allt väldigt kul. slutet var väl dock inte det bästa, men det ordnade sig till slut! Tur i oturen, önskar jag åtminstone kunde få det någon gång, bara tur är förmodligen för mycket att be om :P Väldigt mycket människor man inte träffat på jättelänge var ute, vilket jag ansåg toppen!

Fick till och med en gammal minneslucka utredd, ett svart hål mindre i mitt huvud. Och en super onödig ångest borta. Mer sånt!!

Ligger fortfarande i sängen, slötjej. ser ingen anledning att kliva upp. Lyckats sova några timmar ialf. Det börjar dock kurra till ordentligt i magen, så ska nog söka mig efter lite föda!
Ikväll blir det filmkväll hos Fredrik, det ska bli skönt. Bara slappa med en utsökt snarrapåse :)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0