Now you just can't seem to shine


att man kan vara så trött när man kliver upp kl9!?
Fasiken, jag klev upp efter 05:15 varenda dag heeela sommaren!!
Och då jobbade jag även kväll till halv 11, nu är jag dödstrött kvällar och mornar. Skyller på förkylningen.

Efter arbetet idag blev jag tvingad att hämta rub i stan. Vad jag inte visste var att jag sedan skulle köra henne till Ljustorp... blev middag där, har just kommit hem ska nu iväg till träningen.

Sjukt svårt att sätta ihop ett träningspass när gruppen innehåller handikappade och psykiskt sjuka barn. Men jag hoppas det blir någorlunda ialf..

Senare ikväll blir det bio, yäyä :)

Dags att bege mig! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0