Nothing to lose is a path you can choose


Hade för mig att sex&the city filmen inte var en sorglig film, men oj vad tårar det föll nu andra gången jag såg den!

Just klippt pappsen, imorgon ska jag iväg och klippa pappas faster, kusin och kusins man tror jag det blir. Keeping myself busy :)

Usch vad jag ärsugen på att hitta på något! En resa, utlandet, eller bara en friidrottsutbildning i en främmande stad vore helt underbart. Jag är så less på detta, att bara vänta på bättre tider och samtidigt se alla andra redan halvvägs med vad de vill göra.



bilden är ifrån Nordeas ungdomsledarutbildning i Växjö.
där var jag mycket. mycket.. mycket rödhårig!

Kanske bara är en koppartoning jag saknar i dessa tråkiga tider.. hmm övervägbart!

nej nu ska jag fortsätta plåga min igenom rubs kärlekslåtar samtidigt som jag skriker åt henne att byta genre.
Det går inte så bra.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0