No hero in her sky


Oj vad dagen passerat fort, faster than ever.
Blev sjukt less när jag kom på träningen och fick veta att jag numera skulle ha LILLA GRUPPEN som är mellan 5-8 år. det är inte vad jag är utbildad till och jag klarar inte av 20 småbarn som inte lyssnar.
Visst de är söt när de hela tiden kallar mig fröken och vill hålla handen så fort vi ska gå någonstans men de är ostyriga och i trotsåldern allihopa.
Men hård som jag är så fick de sig en träning de sent kommer att glömma.
Inte en enda lek.
Förhoppningsvis så är de bara de seriösa vs. hälften som kommer nästa gång.
Min baktanke :)

TESSAN KOM TILLBAKA IFRÅN ENGLAND!!!
JAG SAKNAR DIG.

nu ska jag fortsätta fundera ut modellen på klänningen jag tänkt att sy imorgon, KUL :D

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0