I tried to say goodbye and I choked

Godmorgon!

Underbart när man måste ställa larm för att kliva upp halv 11, det är inte den gamla jag inte! Latarslet i mig är framme.
Skulle möta upp en i stan för ett snabbt ärende, men tiden blev framflyttad precis när jag duschat och klätt mig redo för att åka.  Tur jag inte har så mnånga fler planer idag.

Ska möta upp Henriks pappa Sune för att hämta bilen. Och lämna in den igen på nästa ställe. Usch jag gillar inte att ha med saker att göra som jag inte förstår mig på. Som bilar. och elektronik. Man fattar inte felet och får bara lita på andra att de vet och ordnar det rätt.

Ska försöka få i mig något i halsen, hårdbröd lockar inte, men har ju lite kräm kvar som får pressas ner.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0