Does it take your breath away?


mm dålig updatering jag vet. Sov bättre än på länge inatt.. Skönt :)

Hämtade Rub i stan, hon köpte ätbart till mig, återvände till stan, sedan åkte vi till Ljustorp där det blev middag.
Blir som jag förutspådde även hockey ikväll.. med ruby, sen ska jag skjutsa henne tillbaka till Ljustorp.
Det känns som att många timmar blir spenderade i bilen idag.

Imorgon ska jag ringa skälla på Ford, dag 12 idag utan puman, och det skulle ta mellan 5-10 dagar.

fick även mitt kort idag. ´Med en ny kod som är dömd till att glömmas. Kan lika gärna ringa efter ett nytt på en gång, för den där är banne mig helt omöjlig att ha kvar i huvudet när nostron sätter igång.

Nu sitter Rub och väntar på att få luggen klippt så det är väl bäst att jag lyder!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0