and you give yourself away


Jag Frida Caroline Bergh-Öhlén som förmodligen föddes under en stege på en krossad spegel. Som förmodligen bara la nycklar på bord så fort jag kunde röra mig vann idag en chokladkaka!
För mig är detta helt otroligt, och sinnessjukt osannolikt!
Med mindre än 3%chans, vinner jag en marabou chokladkaka på hockeyn!
Sånt händer inte mig, aldrig någonsin!
jag vinner aldrig något som endast är turrelaterat



sen berättar rub att hon är oslagbar i "sten sax påse" och jag vann över henne! Sen sa hon försten till 3 då förlorade jag iofs 2 ggr.
Vänta bara tills hon möter mig i min starkhet Yatzy!!

haha aah, glädjs åt lite. det är jag det :)
tror karman kanske är påväg tillbaka till mig!

Nu trueblood, snart sova, imorgon stan natta jobb + påhitt!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0