You look just like you'd want him too


Julmusik och rensning i garderoben! Hittat mycket saker att slänga bort. Särskilt saker som inte är mitt :)
Skönt att bli av med en massa jag inte behöver iallafall!

Går runt i mycket tjocka kläder då jag alltid har balkongen öppen för kattens låda står ute.
Hennes vattenkopp hade nyss frusit till is. Hon kanske skulle klara lkivet som utekatt ändå!

Hoppas på att hitta någon som vill ta hand om henne då jag reser bort.

Namn: Betty
Kön: pojke
Ålder: ca 1 jordsnurr!
Egenskaper: Udda, Kramgo, uppmärksamhetsberoende
Intressen: allt som går att göra. Otroligt social, men mest en myskatt.
Gillar sällskap, vilket sällskap som helst. Flygande dammkorn, död fluga. allt. Van vid andra djur/katt.
Har aldrig sett naturen mer än ifrån mitt balkongfönster så är en riktig innekatt. Men är van kylan då alla hennes tillbehör står på balkongen.. hehe :)
Mat: allt, gärna pizzakanter, bananer eller vanlig hederlig kattmat

Profilbild; gräddnos


Hon ses mest, uppochned...



mm myskatt, stormtrivs!


Och så en närbild:


INTRESSERAD?!
Fatta pennan och skriv!
eller ja, hör av er :D

dags att återgå till garderoben, take care!

Kommentarer
Postat av: Henke

Min misseprao :(

2009-12-17 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0