you all need somebody


Folk har nog inte insett än att det jag verkligen är sämst på är avsked!
JAG ÄR INTE REDO ATT SÄGA HEJDÅ.

Min andra stora svaghet är att försöka hålla mig från att gråta när jag ser andra göra det.
Kvävdes nästan av mina egna tårar då jag skulle ta farväl av föräldrar och dess gråtande barn på julavslutningen idag.
Fick presentkort och ett sigill :)
Lyckades även vinna lite fina priser i lotteriet som råkar vara vad några önskar sig i julklapp. hehe.. 4 more done!
på lotter för en 10krona. lite tur behöver jag allt. för det är det snålt med i mitt liv!

Som grädde på moset såg jag just Glee avsnittet där de sjunger: We all need somebody to lean on. Då sprack tårkanalen igen, så nu ger jag upp och sover istället.
Hoppas den repar sig tills imorgon!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Henke

2009-12-11 @ 11:31:26
Postat av: Henke

Du måste säga hejdå till mig! :)

2009-12-11 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0