Who are you?


Återigen någon som tror att de sett mig på stan. Händer nästintill varje vecka.
-varför hejade du inte på mig när jag mötte dig i birsta? får man höra när jag stått på jobbet hela dagen.
Eller -jag såg dig på allstars i helgen, (eller memento hänger också min look alike ofta på)
VEM ÄR DET?!
Till och med henrik har sagt att han såg mig då det inte var jag för längesedan.
Någon som vet?
Skulle jag bli överraskad om jag såg henne själv?
Ja många funderingar kring detta.



SÅ någon som sett en rödstrulig tjej med prickigt ansikte, ett överdirvet leende och äppelkinder som inte är jag så får ni gärna be henne höra av sig!

Nu ska jag fortsätta med allt jag har att göra!
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0