We come to blows


Lång aktiv dag, skönt att bara lägag sig i soffan :)
måste se nästa dh avsnitt, för spännande för att jag ska kunna hålla mig!
Några glee avsnitt blir det med innan jag kryper ner.
Börjat sova med heltäckande pjamas, så jäääkla kallt! ska nog hämta upp ett till täcke ifrån källaren idag. mys :)

Imorgon ska jag kanske köpa min första julklapp med Henrik.
Sjukt att vi i våran släkt har som tradition att alla köper till alla, och då menar jag alla!

mamma, pappa, syster, moster+man, mormor,js 3kusintjejer, farmor, farbror, faster, 3kusinpojkar
uff. jag börjar verkligen för sent med detta iår. bara kusin Linnea jag vet vad jag ska köpa till :P



aja det löser sig!!
godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0