the wave of passion in you


Hemma igen! har skrivit en lång att-göra-lista inför morgondagen. Har verkligen hur mycket som helst att hinna med. Allt innan kl16 med för då stänger allt jag behöver nå!

Fick även veta idag att styrelsen för denna bostadsförening måste godkänna han som ska ta över min nästa lägenhet trots att hyresvärden känner honom! aarwh. Den värsta delen är att de har nästa styrelsemöte 12 januari. Ingen resa för mig innan dess alltså då jag behöver skriva på kontraktet.. aahhhhhhhh
det är verkligen meningen att jag ska bli kvar för alltid. har bilbesiktning efter det med, men funderar på att ställa av den och göra det senare.

Här kommer en charmig hund bild.

 

Usch han är så go och söt. vill bara nypa tag i den vita fläcken på kinden och dra lite som en tant gör på ett litet barn. Charmtrolle :)

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0