I know your plan, What's your next move?


En lördagkväll, och jag nöjer mig med Paradise Hotel!
OK hann stänga innan jag var hemma så ingen gotta har jag att smaska i mig. Fast marmeladmackor är ju rätt sött det med :)

Tanken på att byta ut mitt vattenglas mot il nostron är hemsk!
Jag kan nog vänja mig vid många hemmakvällar i Norge. Jag, Nathalie, tvn och vatten. Det ska vi klara! Right?!

Nu ska jag se filmen Wild Child. Jag googlade på tjejfilmer och det verkade som ett ypperligt alternativ :P

Imorgon fyller pappa 50, tårtfrukost ser jag fram emot. Ångrar att jag inte åkte till Ljustorp ikväll. Då hade det varit kvällsfikat med. Och säkert Pokerspelande eller TP! Aja tar igen det imorgon.
Skäms lite över min present, men man får skylla sig själv om man fyller år så pass nära jul...

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0