Overdue


of shopping..
Nyår blev ju lite impulsivt och mycket oplanerat så vi ska iväg till Vemdalen imorgon.

Så har just kommit hem efter en heldag på stan/birsta/stan
Solade just och märker att mina prickar i ansiktet knappt syns efteråt. Freckles fading away! Jag har väntat så länge på detta :)

Klänningen är allt annat än vad jag planerat. En rosa/lila nyans som verkligen inte är min färg, men vafasiken Sundsvalls utbud var det sämsta jag sett iår. Har även införskaffat 2 solservetter i hopp om att ialf få en brun ton på huden som kan matcha klänningen..

Sen blev det  nya strumpisar, armband och de übersöta underkläder jag så länge suktat efter!

Nu ska jag färga fransarna och ge dem en liten förlängning så det blir lättsminkat (?) imorgon!



men först fisk & spenat!

Adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0