Just another white-trash-county-kiss


Uppväckning långt innan planerat. pappa ringer och säger: vi åker till birsta om 10 minuter, var klar då.
mm bara att kasta av sig nattmössan och hoppa i strumpbyxorna.

Köpte lite julklappar och nu är jag åter hemma igen. Städade lite i garderoben. Har ju lägenhetsvisning imorgon så kan ju anstränga mig och försöka få det hyffsat snyggt ialf!

Insåg just att helgen kommer lbi min första nyktra helg sen långt innan studenten. Var det verkligen så länge sedan?! Oh wao, nästan så jag bör dricka bara därför. Men lika bra man vänjer sig, Norge lär ju bli en mycket torr period om man ska komma hem med några pengar man tjänat:P

Ska förmodligen lämna in bilen idag med. Blir säkert billös hela helgen, kul, långpromenad i värmen till och från jobbet. Tur man jobbar kväll och då det är som varmast ute...

Nej inte tid att sitta här och berätta för 47 nyfikna göralösa läsare vad jag ska göra idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0