Jimmie jul


Gårdagen var toppen! Kom till Ljustorp, åt nudlar till frukost slutade med att jag kräktes i 2h. fick hålla mig på rummet då de var rädd att jag skulle smitta med magsjuka eller något.
3h senare mådde jag bättre och gästerna hade gått..
Det visade sig att Currykryddan jag rotat fram långt in i mammas kryddskåp var 2½ år gammal.. Tack för den!

Spenderade natten där, och åkte med mamma hem imorse vid halv9.
Har sedan dess lämnat in bilen. Och umgåtts med Henrik hela dagen.
Mest vilat men nu har vi tagit itu med hans kaluffs :)

Ska bege mig till banken nu snart, sedan börja packa ner alla glas och porslin i lådor jag fått..
Efter det blir det arbete

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0