I don't mind you, I don't mind at all


mmm myskväll!
Han jag klippte råkar ha något med café charm(?) att göra så fick lussebullar där, mumma!
Insåg vad mycket saker jag har att göra slut på här hemma när det flyttas så tände en massa ljus och tog en långdusch. Önskar jag hade badkar!!
Kroppsmask, ansiktsmask och frsn och bryn färgning.
Som en helt ny människa när jag kom ur badrummet :p



Ska ta och klippa hårmanen med men det får bli imorgon eller onsdag.
Har så många andra huvuden att fixa då det nalkas högtider. kul kul!!

nej dags att rulla in mig i duntäcket, ta in katten under så hon ligger och killar mig på magen när jag somnar till ett glee avsnitt. filmen får vänta

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0