A dustland fairytale beginning


Jaa, dagsutvärdering!
Packat ihop och slängt mycket i lägenheten.
Rensat och organiserat om alla viktiga papper.

Slagit in 3 julklappar. Slut på tejp, så karlssons klister fick duga till systers julklappar, lättöppnade!

Imorgon ska jag städa hela dagen, rensa undan mer saker. Har lägenhetsvisning på fredag. Har till och med inkallat mamma för hjälp :D
Måste även upp till OK igen för att kolla med bilen. Något bromsfel? Eller bara något som frusit. och en ny buckeljävel som jag vägrar ta bort.  Om jag någongång ska äga en bil igen så ska den vara ENORM. Ingen som knappt syns i backspegeln när idiotiska bilar ska ut från en parkering. IDIOTER!

Och så ska jag med pappa till Birsta, like every Year. 

nu ska jag krypa ner i sängen och försöka hålla värmen uppe. Blir nog sova med tjocksockar, Mysigt :D

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0