than ever before

Jag gillar Göteborg, har (nästan) bara blivit bemött utav glada och trevliga människor. Det känns toppen!
Liseberg var hur roligt som helst! Där spenderade vi nästan 8h! Det var såå mysigt ställe :) 
JAG VANN EN NALLE :):):):) 

Lite shopping blev det med. klänningar, skor, kofta m.m
Sitter nu på tågresan hem! Anländer i sundsvall vid 22. Åh jag gruuvar mig inför allt arbete jag har denna vecka..
Minst 54h på 5 dagar.
Men sedan skall Agia Napa få roa mig i en vecka!!

 

Bild 1- "rosen" efter Flum Ride
Bild 2- Återförening av gamla vänner :)
Bild 3- Jag och min enorma Lisebergsglass
Bild 4- Henrik
Bild 5- Helt slut efter en dag med karuseller!

En superbra resa! Tack för det vännen :)

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0